Fröken brillorm

 
är inte så aktiv på bloggen nu , och ja ber om ursäkt för det .
men det är lite mkt just nu , det är flytt och det är packning och träning m.m så jag hinner liksom inte , sen vette tusan vad ja ska skriva om .
iaf så har jag varit i Östersund idag , hade tid hos optikern bl.a. Och det gick ju bra , elr ska ja säga bra ? Fick köp mig ett par nya glajjorna ,och vet ni . .
ja fick ray ban solglasögon med på köpet ! Galet nöjd tjej jag är nu .
sen blev det några vänder på stan , så jag fick med mig lite små skit hem och även signe fick sig några klädesplagg.
 
och ikväll hände äntligen det jag väntat på i två veckor nu , min lilla Dollypopp (katten) har fått fem små missbebisar så nu är Det lycka i hemmet .Tänk va underbart det är med alla dessa fantastiskt djur ! Så nu finns det bebisar att tinga för den som vill ha en liten vän .
 
Tack och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: