söndag kväll

Alltså ska jag skratta , skrika elr bara sätta mig ner och gråta lite.
Ja det är en fråga som jag aldrig kommer bli klok på . för skratta jag så vet jag igentligen inte varför . . kanske för att jag tycker att hela historien är sjuk ! skriker jag är det ett bevis på att jag är arg och inte kommer på något annat att säga . och gråter jag är det ett tecken på att jag är förbannat svag och verkligen bryter ihop fast att jag igentligen inte borde utan jag ska bara inse att allt var en dröm , en dröm som var för bra för att vara sann .
ja när ni läser dehär förstår ni nog inte ett skit , och det är det som är meningen ! 
 
Iaf så gjorde jag mig ett fösök att packa ihop lite saker idag , la allt i olika lådor och försökte tänka att vardagsrummet får vara i några lådor , köket i några , sovrummet i några osv . så slipper det bli en enda röra när man ska upp med skiten .
Sen beställde jag några småprylar till Kattis present så snart är den klar också .
Men det blev ingen ridtur idag då regnet kom och jag kände mig inte så pigg på att rida i spöregn .
Mamma och pappa kom över en sväng på fika och lite myspys vilket jag tyckte var mkt trevligt !
( hade bakat kladdkaka och jordnötskaka) smarrigt värre !
Imorgon skall jag in till staden och besöka synoptik , fresks , och mami hänger med för att hennes nya brillor har kommit så nu ska tanten poppas till och bli värsta glajjormen !
Så min "borde göra " lista som nämndes i tidigare inlägg blev iaf påbörjad .
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: