jag kämpar vidare

Godmorgon !
frukosten är nyss intagen , vilket blev gröt och ett glas proviva nyponsoppa .
Gröten va äcklig och nyponsoppan va hemsk . men det gjorde magen glad och mig piggare . . 
Har inte ätit gröt sen i maj då jag var på sjukhuset , så redan igår kväll bestämde jag mig för att imorgon skall jag pröva det igen .
Idag går jag in i min ANDRA dag som sockerfri , och det är inte lätt . det sämsta jag gjorde igår va att åka på ica och handla åt Mamma, för att gå förbi kakhyllan och godishyllan va absolut inte lätt . Handen ville gärna suga med sig en godisbit till kassan, men nejdå jag klarade det !
 
Idag ska jag :
skjutsa in Rebeca och Linn till Östersund .
åka och kolla om mina färgprover är klar .
lämna tillbaks mina jeans .
ut och rida med C.
Packa ihop signes rum .
och ev åka till Ljungdalen ikväll .
 
Ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: