Tänk att lillen också blev stor

 
 
då slog klockan över tolv och det blev onsdag .
och dehär är inte vilken onsdag som helst , nej det är onsdagen den 17 juli !
och det betyder att idag fyller världens mest fantastiska vän 20 år .
tänk att lilla lilla du också blev 20 tillslut , nu får du också följa med in på systemet och behöver inte stå utanför och frysa . Och du kan också känna dig stor ! 
Du är den mest fantastiska vän jag skådat , alla borde ha en vän som dig ! Du sviker aldrig , du vänder aldrig ryggen , och du lämnar mig aldrig ensam .
visst vi har haft många diskussioner , bråk och osämja . . Men det är ingenting mot för alla bra och fantastiska stunder vi haft och SKA ha .
tyvärr är du inte hemma på din födelsedag vilket suger balle , nä du sitter i Göteborg du och kommer säkert få en skit kul födelsedag . Fast utan mig! Så igentligen kan du inte få en kul dag eftersom jag är 100 mil ifrån .
men skämt och sido , jag älskar dig och du kommer alltid vara som min lillasyster . Och jag ska alltid finnas här för dig , som du finns för mig!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN världens bästa Katrin .
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: