Varför just idag

Ingen bra dag idag . . 
Signe har feber och är förkyld ,och Freya har sin dåliga dag idag .
Typiskt !
så idag får man väl bara sitta inne och stryka pannan och finnas till hands.
glömde skriva om min dag igår så jag kan ju göra det nu . Tog med mig moder till ösd eftersom hennes glajjor hade kommit och jag hade några ärenden att uträtta , så det passade ju liksom perfekt!
mamma var nervös hela vägen in eftersom hon glömt hur glajjorna såg ut , men det blev ju toppen . Hon hade faktiskt valt ett par skitsnygga glajjor. (Så lite smak har hon allt tanten)
även jag bokade ny tid för synundersökning och fick tid på fredag , så det ska bli spännande o se om man måste lägga ut massor på ett par nya glajjor elr om man kanske slipper .
 
när vi kom hem bjöd jag mor o far på middag , vilket blev grillspett med klyftpotatis och sallad . Och vet ni , jag hade köpt grillspetten på Ica , och det var det godaste jag ätit på länge . . Nästan sådär gott så man bara vill sätta sig o gråta !
Och till efterrätt fick dom kladdkaka och glass som jag och Signe hade bakat . mumsigt värre!
när gamlingarna hade åkt hem så slängde jag och Signe på oss overallerna och myste ner oss insoffan och kikade på Signes nyinköpta film ( dunderklumpen) och efter de va de tack och godnatt .
-så nu vet ni vad jag gjorde igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: