Kvällens tema , puppa eller snopp

Borde kanske sova , men jag orkar inte !
Har ni hört så jädra dumt , "orkar inte sova" 
Det är väl klart man gör . Men just nu orkar inte jag lägga mig , jag vill inte heller . Jag vill va vaken och se om jag orkar dygna . förut va det inga problem , men nu kan jag tänka mig att det blir svårare då jag börjar tappa mkt socker i kroppen . 
Hitills har det funkat , jag har skött mig utmärkt ! MEN humöret börja tryta , orken börja bli dålig och min spidade kropp börja "avgiftas" sakta men säkert . det är SJUKT va socker förstör ens kropp .
 
Iaf så blev jag sittandes i tankar om diskussionen som blev tidigare ikväll .
Det är nämligen såhär att när man är i min ålder , så måste man tydlgen bara ha en vänskapskrets i samma ålder och samma kön . Och i mitt fall då puppor i 22 års ålder !
Har ni hört så jädra dumt skitsnack vissa har . Vem säger att det är så , enligt mig kan man umgås med vilket kön som helst och vilken ålder som helst . puppa som puppa och snopp som snopp .
Visst gamlingar ha häng puppa och skrynklig snopp men det är väl inte den man umgås med ! eller ?
Rätta mig om jag har fel . . 
Men såhär diskuterar jag , sen får ni andra tycka som ni vill för de sket ja fullständigt i . Men iaf så tycker jag det är helt ok att umgås och ha vänner som är yngre , men också äldre . Jag tycker att bara människan är lättsam , man har roligt tsm och att man trivs som vänner och är rätt lik så spelar inte åldern någon roll . om den är 12år , 15år ,18år ,22år ,30år 45år eller varför inte 65 år ! sen om hen ha puppa eller snopp , gammal som ung va väl fan desamma .
I mitt fall kan jag erkänna att jag trivs bäst med pojkar , killar , karlar och gubbar . FÖR att jag är ingen fisförnäm tjej som gillar smink och kläder ,är heller ingen partypingla . så därför gilla jag killar för som är inte så känslig , dom är rakt på sak och inte så noga . De är liksom inge krångligheter med dom .
Sen finns det en sannan sak som också är hemskt att höra . att bara för man umgås med någon så måste man va otrogen , dejta elr ha något skumt på gång , hur resonerar folk nu för tiden ?
 
Tack och godnatt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: