Sockersjuka människa

Åkte till stan en sväng på eftermiddagen eftersom mitt kylskåp o skafferi skrek efter påfyllning och då blåste jag till stan eftersom det är billigare att storhandla där , och kunde samtidigt beställa några tapeter.
men nu är jag hemma igen o kylskåpet är fullt och även skafferiet . Skönt!
 
förra veckan var jag på besök hos min läkare vilket var både positivt och negativt. det positiva var att han tyckte jag såg piggare ut och tyckte jag hade förändras på ett bra sätt.
och de negativa var att jag fick en sträng order om att nu behövde jag stoppa mitt sockersug , ordentligt också !
så vi satte upp ett datum , bara sådär lite huxflux . Och det datumen är imorgon . Jag ska alltså sluta med socker imorgon !
sjukdomen som jag har, så är det sockret som hållet mig uppe på benen och som fått mig att kliva upp . Det har alltså varit kopiöst med mängder socker jag vräkt i mig .
så nu börjar min kropp sätta stopp och jag göra må dåligt i kropp ock skäl och måste därför sluta , och det är nu.
för mig blev dehär kämpigt , bara av tanken . Men då jag har haft träningsförbud i nån månad nu så fick jag börja med träningen som något annat att tänka på . Men inte till överdrift !
så det gjorde att saken kändes mkt bättre och mkt enklare . Men vi får väl se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: