jag är tillbaks igen

 
Som ni ser är jag tillbaks här .
Jag kan inte hålla mig borta länge,utan jag glider sakta tillbaks till bloggandet .
Det som gör mig mest sugen att fortsätta mitt skrivande är att det är många som frågat mig varför jag slutat . och det måste ju betyda att det faktiskt va folk som läste och som förhoppningsvis kommer fortsätta läsa nu också .
För er som är ny,
 i min blogg kommer ni få följa mig i mitt liv och läsa om hur min vardags ser ut .
kommer skrivas mkt om mitt stora intresse för inredning  , djuren , familjen  och såklart mitt älskade barn - Signe .Jag har haft en jobbig tid som ligger och skvallpar bakom mig också, då jag idag är en pigg anorektiker (ursäkta mitt knasiga uttalande om det) men så är nu fallet och det är inget jag tänker sticka under stolen med .utan jag kan prata om det så vissa dagar blir det lite mer läsning om hur det är att leva med den sjukdommen .
och som vissa vet kommer jag inte vara Åsarnabo länge till, utan endast två veckor till, sen lämnar jag byn .
känns faktiskt inte ett dugg jobbigt / trist . Utan bara jätte jätte bra !
Så det kommer bli mkt skrivande om flytten, den nya lyan och såklart MASSOR utav renovering och spännande saker som har med det att göra.
Låter de spännande ? häng med isf vettja .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: